O administratorze danych - kim jesteśmy?

Red Marketing Adam Grzywacz, NIP: 691-230-58-44, REGON: 021869730 z siedzibą przy ul. Macieja Rataja 14/2, 59-220 Legnica, i główną placówką przy al. Armii Krajowej 48N, 50-541 Wrocław pod marką Salon fryzjerski Anna Volkova.

W jaki sposób zbieramy dane osobowe?

  1. Zbieramy je w trakcie rezerwacji usług fryzjerskich poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub Social Media. Swoje dane klienci podają nam również w trakcie zakupów w naszym sklepie internetowym oraz przy rezerwacji wizyt bezpośrednio w używanym przez nas terminarzu online.
  2. Użytkownicy mogą utworzyć dla konto w naszym sklepie oraz konto w używanym przez nas terminarzu online. Wówczas, za ich zgodą, również otrzymamy podane dane osobowe.
  3. Podanie danych osobowych jest w większości przypadków konieczne. Bez nich niestety najczęściej nie będziemy mogli m. in. zarezerwować terminu wizyty, ani przyjąć zamówienia.

W jakim celu przetwarzamy dane osobowe?

  1. Przede wszystkim do zarezerwowania terminu na usługę. Możemy też dzięki nim zamówić i zarezerwować dedykowane kosmetyki i wystawić zindywidualizowany dokument sprzedaży.
  2. Prowadzimy historię wizyt, a także historię zakupów. Dzięki nim mamy potwierdzenie, że doszło do świadczenia usług i/lub zakupów, więc o wiele łatwiej jest nam odpowiadać na reklamacje.
  3. Dane klientów mogą być profilowane tylko w jednej sytuacji - w przypadkach, gdy dana osoba powtarza rezerwowanie terminów, a następnie bez uprzedniego powiadomienia nie stawia się o wyznaczonej porze. W takiej sytuacji informujemy klientów o konieczności wpłaty zadatku przed każdą wizytą w celu rezerwacji wybranego terminu.

W jakim zakresie przetwarzamy dane osobowe?

  1. Przetwarzamy: imię i nazwisko, nazwa firmy i numer NIP (tylko, gdy mamy wystawić Fakturę Vat), adres zamieszkania (dotyczy osób, które dokonały zakupów w naszym sklepie internetowym), adres e-mail, numer telefonu, adres IP.
  2. Posiadamy historię wizyt oraz transakcji wraz ze szczegółami (co i kiedy kupiono, wykorzystane kody rabatowe, sposoby dokonywania płatności, itp.), reklamacje, opinie oraz udzielone zgody.
  3. Zawsze zbieramy również informacje na temat źródła pozyskania Twoich danych.

Stosowanie plików cookies

Przetwarzamy informacje o sposobie korzystania z naszych stron (tych użytkowników, którzy wyrażą zgodę na pliki cookies), w tym numer IP oraz informacje o urządzeniu, z którego korzystasz (np. przeglądarka, rozdzielczość ekranu). Dane te wykorzystujemy wyłącznie w celach statystycznych.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy dane osobowe?

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) oraz a) Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe podane przy okazji zakupów przetwarzamy w celu wywiązania się przez nas z umowy sprzedaży, a w dalszej kolejności również w celu umożliwienia skorzystania z praw konsumenta.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Dane osobowe klientów przechowujemy tak długo, jak długo korzystają z naszych usług. Usuwamy dane tych klientów, których nie było w naszym salonie od ponad 2 lat. W sytuacji, gdy klient zgłosił reklamację lub otrzymał od nas zindywidualizowany dokument sprzedaży (np. fakturę imienną), to te dokumenty przetwarzamy do 6 lat ze względu na prawo skarbowe.

Kto jest odbiorcą danych osobowych? Kiedy działamy w imieniu innych administratorów danych osobowych?

Dane osobowe klientów ujawniamy innym podmiotom tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania świadczeń, które zamawiasz lub ze względu na charakter technologii, z której klient skorzystał do dokonania zakupów lub samego kontaktu z nami.

Na przykład – jeżeli dokonano zakupów w naszym sklepie internetowym używając karty płatniczej firmy MasterCard, to w wyjątkowych sytuacjach (np. na potrzeby weryfikacji tożsamości płatnika) możemy udostępnić dane firmie MasterCard.

Dane mogą też być przekazane do państwa trzeciego (m.in. USA) w związku z obecnością na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Facebook, Instagram, Google).

Jakie masz prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
  • prawo do usunięcia danych osobowych
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

W sprawach związanych z danymi osobowymi prosimy o kontakt z nami poprzez e-mail: kontakt@volkova.pl

Czy dane osobowe będą przekazywane poza terytorium obszaru gospodarczego (EOG)?

Posiadamy strony internetowe: www.volkova.pl i www.sklep.volkova.pl. Przy ich prowadzeniu korzystamy z narzędzi dostarczanych przez podmioty zewnętrzne, a niektórzy z naszych dostawców mogą przekazywać dane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy odbywa się wyłącznie w ramach procedur wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych, np. do takich krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą, że kraje te zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych. Np. USA, które wprowadziły „Privacy Shield”.

Powyższa Polityka Prywatności znajduje się pod adresami:

https://www.volkova.pl/polityka-prywatnosci.html

https://sklep.volkova.pl/polityka-prywatnosci